דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואה בין סיגריה אלקטרונית לסיגריה רגילה 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3172 פעמים ]

סיגריה אלקטרונית

בשנים האחרונות נפוצה מאוד האפשרות לעשן סיגריה אלקטרונית, אשר נקרא VAPING. סיגריה אלקטרונית מתאימה במיוחד עבור אנשים אשר רוצים לחסוך בצורה משמעותית את הסכום החודשי אותו הם מוציאים על עישון סיגריות רגילות, וישנם יתרונות רבים לכך.

סיגריה אלקטרונית חסכונית הרבה יותר (בדרך כלל העלות הכוללת שלה ושל האביזרים הנלווים הוא בערך 200 ש"ח בחודש), לעומת עישון סיגריות רגילות (לאדם המעשן קופסא ביום – בערך 600 ש"ח בחודש). בנוסף, לסיגריה אלקטרונית יתרונות רבים נוספים.

בין שאר היתרונות של סיגריה אלקטרונית ניתן למנות את העובדה כי היא מזיקה הרבה פחות לבריאות, עקב העובדה כי במהלך עישון שלה לא מתבצעת שריפה של טבק, דבר אשר גורם להיווצרות זפת וכימיקלים נוספים אשר הינם הגורם המוביל לסרטן ראות. במהלך עישון סיגריה אלקטרונית מוכנס לגוף רק ניקוטין בצורה הטהורה, דבר אשר מהווה את ההתמכרות והוא החומר המעורר והמרגיע, אך אינו מסרטן (לפי מחקרים שבוצעו לאחרונה).

יתרון נוסף בעישון סיגריה אלקטרונית הוא העובדה כי היא אינה מפריעה לסביבה. ניתן לעשן אותו במקומות ציבוריים, במשרדים, בבתי קפה, בקולנוע, וכן הלאה. עובדה זו יכולה להיות פתרון מצוין לאנשים אשר רגילים לעשן כמות גדולה של סיגריות ונמנעים מיציאה למקומות ציבוריים בהם העישון אסור (בעיקר לנוכח החוקים אשר נכנסו לתוקף לאחרונה).

 

הנזק הבריאותי בעישון סיגריות רגילות

מרבית הנזקים הבריאותיים הנגרמים מעישון סיגריות רגילות הם בשל התהליך של שריפת הטבק. על פי אותם מחקרים במהלך תהליך זה נוצרים כימיקלים וזפת אשר הם מהווים את גורם הנזק הגדול ביותר. עישון סיגריה אלקטרונית כאמור מחדיר לגוף אך ורק ניקוטין, ומספק את הצורך ההתמכרותי אולם אינו גורם לנזקים בריאותיים נוספים אשר נגרמים כתוצאה מהזפת ומחומרי הבעירה השונים אשר נמצאים בסיגריה על מנת לוודא כי היא ממשיכה לבעור גם לכאשר אינכם שואפים.

 

מה כוללת סיגריה אלקטרונית

לרוב, הסיגריה האלקטרונית מגיעה במספר רמות משתנה של ניקוטין, החל מכמות נמוכה המיועדת לאנשים המעשנים סיגריות בודדות ליום, דרך כמות בינונית עבור אנשים המעשנים עד קופסא ביום, כמות גבוהה המיועדת לאנשים המעשנים עד שתי קופסאות ביום, וכמות גבוהה מאוד עבור אנשים המעשנים יותר משתי קופסאות. העובדה כי ניתן להתאים את כמות הניקוטין בהתאם לצורך יכולה גם להוות גורם מזרז להפסקת עישון, על ידי כך כי ניתן לרדת בכמות הניקוטין באופן הדרגתי ללא הקושי המאפיין הפסקת עישון של סיגריות רגילות.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב